، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

رهام ، پسر دوست داشتنی من

تولدت مبارک...

1392/7/17 14:47
نویسنده : مامان
1,672 بازدید
اشتراک گذاری

خبر...خبر....            

Emoticon di Natale 16

                   

ساله شد.....


Emoticon di Natale 15

امروز روز توست،روز میلادت!

دنیا تبسم کرده امروز بایادت....             امروز بی شک آسمان آبی ترین آبیست

چرخ فلک همچون دلم درگیر بی تابیست!!

روز تولد تو*روز نگاه باران

بر شوره زار تشنه*بر این دل بیابان

روز تولد تو*گویی پر از خیال است

یاس وکبوتروباد*در حیرت تو خواب است

ني ني شكلك

تولدت هزاران بار مبارکهورا

ني ني شكلك

Emoticon di Natale 10

 

Emoticon di Natale 7

کارت پستال تولد

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست.تو آمدی وآسمان و زمین را برایم بهشت کردی...

تنها ستاره ی آسمان دلم،تولدت مبارک....ني ني شكلك

 

پسندها (1)

نظرات (15)

مامان کیاراد(خاله آرزو)
17 مهر 92 15:14
تولدت هزاران بار مبارک عزیز خاله.120ساله بشی الهی.


مرسیی خاله
آیسان مامان ماهان
18 مهر 92 10:32
ووووووووووووووووووووووایییییییییییییییییی رهام جونی تولد مباااااااااااااااااااااااااااااارک عزیزکم


مرسییییییییی
آیسان مامان ماهان
18 مهر 92 10:36
عزیزم کیاراد جونم،انشالله تولدای بچه هاتو بهت تبریک بگیم خاله


مرسی ایشاا...،رهام نه کیاراد خاله جون
آیسان مامان ماهان
18 مهر 92 10:36
عزیز دلم شب که بابایی و مامانی بساط رو آماده کردن و کیک اومد منم خبرم کن بااااااااااااااااشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


چشششمممم قدمتون رو چشمممم
آیسان مامان ماهان
18 مهر 92 10:38
رهام خوشگلم ببخش که راهمون دوره ،اما این گلا و این بوسها رو من و ماهان با احساس قلبیمون برات میفرستیم ببخش که ناقابله


مرسییییییییییی عزیزممممممممم
مامان آروین
19 مهر 92 12:04
ملوسک من پسر شیرین و دوست داشتنیه من روز کودک مبارک توووووووووووووووووووووووووووووووووووولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک عزیزم
انشالله کودکیت پر باشه از سلامتی و شادی و خنده و بازی دومااااااااااااد بشی و به همه آرزوهای قشنگت برسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
یه عااااااااااااااالمه بووووووووووووووووووووووووووووووووووس براپسر ماه و کلوچه شیررررررررررررینم



مرسییییی عزیزم خیلییی لطف دارین!ممنون از دعای قشنگت ایشاا...
مامان حسام كوچولو
20 مهر 92 17:32
تولدت مبارك عزيزم.


مرسیییی تولد حسام جونم مبارک....
بي هنر
21 مهر 92 14:35



مرسیی.
مامان شهراد
21 مهر 92 20:16
تولدت مبارک عزیزم
پگاه مامان آرتین
22 مهر 92 9:59
عزیزم تولدت مبارک.بهترینها روبرایت آرزودارم رهام جونم


مرسی خاله لطف دارین.
مامان مبينا
22 مهر 92 22:54
تولدت مبارك عزيزم . شرمنده دير اومدم


ممنونم.خواهش میکنم!
مامان مبينا
22 مهر 92 22:57
ايشششششششالا صدو بيست ساله بشي خوشگل خاله


ایشاا...مرسی خاله مهربونم.
مامان مبينا
22 مهر 92 22:58
ماماني چرا عكش نزاشتي


وقت نمیکردم،الان گذاشتم.
مامان بردیا شیطون
28 مهر 92 16:02


تولدت مبارک


ایشالا120ساله شی........


مرسی عزیزم،ایشاا...
مامان بردیا شیطون
28 مهر 92 16:03
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|..........*____* ........|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)''
به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا


حتما میام.