، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

رهام ، پسر دوست داشتنی من

زندگیم فدای تو...

1392/5/5 11:30
نویسنده : مامان
311 بازدید
اشتراک گذاری

حال من خوب است اما باتو بهترمیشوم

آخ...تا میبینمت یک جور دیگر میشوم

با تو حس شعر در من بیشتر گل میکند

یاسم و باران که میبارد معطر میشوم

پسر گلم اینقده ناز و مهربونی که هر بچه ای رو که میبینی میخوای بغلش کنی!از دیدن بچه ها ذوق میکنیخنده بخصوص دیدن کیاراد پسرخاله !!آنچنان میخندی که ما هم ازخنده های تو  خندمون میگیرهلبخندهمین که میبینیش میخندی و میگی داداششی...داششی-بعدمیخوای بغلش کنی.بعضی وقتا هم بلوزتو میزنی بالا میخوای بهش شیر بدی.خیلیی دوسش داری...

کیاراد

kiarad1392.niniweblog.com

 

دختر یکی از دوستام(آسیه جون) رو هم خیلی دوست داری.اسمش فاطمه السادات هستش که اونم میبینی خیلی خوشحال میشیخنده

راستی پسرم آقا جونم خیلی مریضه...آخه سرطان داره.دکترا جوابش کردن.واسه همین ما همش خونه ؟آقا جونیم که تنهاش نذاریم.واسه همین نمیتونم زیاد برات بنویسم گلم.از همه ی خاله ها میخوام براش دعا کنند..

عکسهایی از رهام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آروین
5 مرداد 92 13:32
سلام عزیزم ممنون از حضورت در وب ما هزار ماشالا کوچولوی دوست داشتنی و زیبایی داری خدا حفظش کنه از آشنایی با شما خوشحالم و با اجازه لینکتون کردم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
7 مرداد 92 3:01
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید تا 9 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
مامان بردیا شیطون
21 شهریور 92 12:16
با تبادل لینک موافق بودی خبرم کنید


بله حتما......لینکتون کردم!!