، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

رهام ، پسر دوست داشتنی من

مسافرت...

1392/5/10 11:01
نویسنده : مامان
201 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم منو ببخش دیر به دیر میام برات بنویسم.آخه آقاجون خیلی مریضهناراحتنمیتونیم تنهاش بذاریم!همش خونه ی آقا جونیم.وقت نمیکنم زیادبیام برات بنویسم گلم.حالا خودت بزرگ شدی درکم میکنی عزیزمقلبعکس جدید وقت نکردم ازت بگیرم اما عکسایی ازت دارم که تو مسافرت به مشهد که تو اردیبهشت ماه رفتیم برات میذارم عزیز دلم...امسال خیلی بهمون خوش گذشت.بایکی از دوستای بابایی آقا هادی و فاطمه جون وبچه هاشون علی و المیرا...سال پیش که رفتیم تو هنوز خیلی کوچیک بودی برای همین واسه من خیلی سخت بود بخوام برم حرم زیارت و...ولی امسال دیگه بزرگ شدی واسه خودت مردی شدیتشویق اصلا اذیت نکردی گل مامان.بیشتر اوقاتم پیش بابایی بودی.خلاصه خیلی بهمون خوش گذشت...

رهام و بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سمانه مامان هما
10 مرداد 92 11:38
خیلی نازه خدا حفظش کنه


ممنون.خدا همه ی بچه هارو حفظ کنه
مامان آروین (مریم)
12 مرداد 92 12:30
آقا رهام امروز خبر فوت پدربزرگت(پدر پدر) رو شنیدم ، خیلی متاثر شدم . ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم و درخواست صبر جزیل از خداوند برای خانواده . روحشان شاد


خیییلی ممنون عزیزم.لطف کردین
مامان آروین
20 مرداد 92 14:04
عید آمد و عید آمد با نقل و نوید آمد
رمضان مبارک رفت این فطر سعید آمد
دنیا شده یکسر گل هرگوشه پرازبلبل
هر خاک شده بستان چون نور امیدآمد
این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان ودلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم . . .


مرسی عزیزم منم تبریک میگم.
مامان مبينا
23 مرداد 92 11:06
مااااشالااااا، پسرت خيلي نازه و دوست داشتني . خدا حفظش كنه برات . ممنون از اينكه سر زدي.خوشحال شدم.لينكت كردم


مرسیییی مامانی،خدا همه رو حفظ کنه.منم...منم لینکتون میکنم.
بي هنر
25 مرداد 92 15:06
به جون خودم نباشه ها به مرگ دشمناي نداشتم قسم من اين وروجك رو يه جا ديدم!!!! به خصوص اينكه همشهري هم هستيم انگاري!!! دارم ميميرم از فضولي كه كجا ديدم اين ناز نازيو


جدا؟؟حتما تو وبلاگ پسر خالش کیاراد جون؟؟
بي هنر
25 مرداد 92 15:11
ميگم اين گل ناز چرا اينقد آشناست!!!
اول اينكه توي وب آقا كياراد هميشه گريان ديدم تورو
دوم اينكه قبلا يه بار اومده بودم پيشت
سوم اينكه بزنم به تخته پسر خاله هاي كپل چقد شبه همن!!!! تازه گرفتم چرا اينقد آشنايي


آره شبیه همن.ممنون از اینکه بهمون سر میزنید.
بي هنر
25 مرداد 92 15:16
به مامان باباي آقا رهام و خانوادش تسليت ميگم و از خداوند بزرگ براي عزيز از دست رفته آمرزش و مغفرت آرزومندم


ممنون از لطفتون.
خاله آرزو(مامان کیاراد)
27 مرداد 92 23:28
الهی خاله فدای تو بشه که اینقده نازی جیگرمعشق خاله ای به خدا


مرسییییی خاله ی مهربونم.بوسسسسسسسسسسس
lمامان اگرین
28 مرداد 92 1:11
سلام عزیزم.داشتم عکسای پسرتو میدیدم ماشاله خیلی نازوو دوست داشتنیه


مرسی عزیزم.چشات ناز میبینه،ممنون که بهمون سر زدین.
بی هنر
11 شهریور 92 9:50
بی هنر
11 شهریور 92 9:53
واااااااااااااااااااا یییی پسر چه اتفاقی!!!!!
اون عکس آخریه که یه کوچولو کنار رهام جون وایساده کیه؟؟؟؟؟ توی پارک کنار چمنا که رهام نشسته؟؟؟؟ جان بی هنر کیه اون؟؟؟


چه اتفاقی؟بچه یکی از آشناهامون اسمش کسری.چرا؟