، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

رهام ، پسر دوست داشتنی من

رهام ولباس دخترونه...

1392/5/30 17:17
نویسنده : مامان
495 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان.بازم اومدم واسه تو عزیزم بنویسم.خداروشکر دیگه هیچ مشکلی از طرف تو ندارملبخندنه دیگه باید پوشکت کنم نه دیگه بهت شیر بدماوهاز هر2مصیبت به هر سختی بود،راحت شدمهوراهورا

رهام جون نمیدونم چرا اینقده دوست داری لباس دخترونه تنت کنیم؟؟!!فکر کنم خودتم میدونی خیلییی ناز و دلبر میشی!چشمکچند روز پیش خونه ی عزیز بودیم خاله ام از یزد اومده بودن اونجا.دخترش نازنین فاطمه یک ماه از تو بزرگتره.همش بهم اشاره میکردی لباس اونو تنت کنم!!تعجبما هم بایه مکافاتی لباسای اونو در آوردیمو تن تو کردیم.واااای خیلی ناز شدی عشقمقلبماچعین یه دختر شدیتعجبماچمیخواستیم فقط بخوریمتخوشمزهخوشمزهماچ

نازنین فاطمه-رهام

اینجادیگه نازنین گریه کردو لباسشو میخواست،منم اومدم از تنت دربیارمش که زدی زیرگریهگریهبه زوراول اونو آروم کردیم که لباسشو نخواد بعد تورو که گریه نکنی!!قربون گریه ات برم مامانماچ

اینجا هم شال منو از سرم درآوردی سر خودت کردی!!

الهی من فدای تو بشم که نمیدونم دختری یا پسرررر؟؟!!سواللبخندماچ

پسندها (1)

نظرات (26)

مامان کیاراد(آرزو)
30 مرداد 92 17:24
الهی خاله فدای تو بشه که همه جوره نازیخدا حفظت کنه از بلاها گل خالهتو تکی یه دونه ای عشق مایی


ممنون خاله جونم.خیلی دوستون داریم
khakhs
30 مرداد 92 17:27
به نام صاحب شانس « با عشق هم چیزممکن است.» موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید. این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود. یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشی واقعا شرمندم برا منم فرستادن مجبورم بفرستم...
مامان پندار
31 مرداد 92 2:14
عزیزم تو دختر هم بودی خوردنی بودی خوشگلم


مرسییییییی عزیزم.
مامان آروین (مریم)
31 مرداد 92 6:44
رهام جون با پسر بودنش خیلی ناز و خوشگله ،حالا لباس دخترون رو میپوشه عزیزتر میشه .
اما به نظر من تریپ پسرونه بیشتر بهش میاد و واقعا یه شاه پسره


چشاتون خوشگل میبینه،ممنون نظر لطفتونه.
فرشته مامان نیایش
31 مرداد 92 12:26
سلام عزیزم. ماشالله به این گل پسر خوشگل. ولی رهام جون کمی قیافه دخترونه داره چون موهاشم کمی بلنده بهش لباس دخترونه میاد. راستی عزیزم لینکتون کردم. خوشحال میشم منم تو لینک دوستاتون باشم. بوس برای رهام خان.


سلام.مرسی چشاتون خوشگل میبینه.آره،ممنون که بهمون سرزدین.منم لینکتون میکنم.
مامان طاها
31 مرداد 92 12:39
ای جاااااان
چه خوشگل شده
خدا حفظش کنه


مرسیییییی عزیزم.خداطاهای عزیزم حفظ کنه.
آیسان مامان ماهان
3 شهریور 92 12:11
سلام خانومی،روزتون بخیر و ممنون از تشریف فرماییتون،خوشحالم از دوستی و آشنایی با شما و رهام جون خوشگل


سلام.مرسییی.خیلییییی خوش اومدین!ما هم خوشحالیم یه دوست جدید پیدا کردیم!
آیسان مامان ماهان
3 شهریور 92 12:12
ای خداااااااااااااااااااای من این عکس پست ثابت رهام جونم چه دختر کشــــــــــــــــــه




ممنون از محبتت عزیزم.لطف دارین


آیسان مامان ماهان
3 شهریور 92 12:14
اوخی چه دخمل دلربایی شدی خاله،،ای جونتو بخولم


نظر لطفتونه خاله جونم.مرسی
آیسان مامان ماهان
3 شهریور 92 12:15
به جمع دوستان با صفامون خوش اومدین با افتخار تمتم لینک شدین


ممنون از مهربونیت.منم با افتخار لینکتون میکنم!
مامان مهرزاد جان
4 شهریور 92 8:49
چه دخملی

چه پسملی

چه خشملی

چه خوردنی خوشمزه ای

واقعا اگه دختر بودی خوردنی بودی ها




مرسی از محبتتون.خوشحالیم که بهمون سر زدین!بااجازه لینکتون میکنم.


آزاده
5 شهریور 92 9:53
ناز شدی رهام جون ولی من ان عکس با عینک دودی ات را بیشتر همه دوست داشتم.


ممنون.آره اون عکسش خیلی طرفدار پیدا کرده!
زهرا-مامان رضا
5 شهریور 92 21:26
وای ماشالله
نذاشتم پسرم این عکسها رو ببینه هوایی شه


ممنون عزیزم
الی مامی آراد
6 شهریور 92 22:16
ماشالله چه ناز پسری چقدر خوشگله ممنونم که پیشمون اومدین


ممنون عزیزم،لطف دارین.خواهش میکنم.
آزاده مامان کوروش
7 شهریور 92 1:20
سلام .حالتون خوبه؟
ماشاءاله این پسر خیلی نازه
همه عکس هاشو دیدم خیلی قشنگ بودن


سلام،مرسی شماخوبین؟نظر لطفتونه،چشاتون قشنگ میبینن.
مامان مبينا
7 شهریور 92 18:35
عزيزم
خدا حفظش كنه.
ولي ماماني
من پسرم چرا لباس دخترونه تنم مي كني
تازشم با لباس پسرونه هم خوشگل ترم
هم برا خودم مردي ام


مرسی خدا مبیناجونم حفظ کنه.این که آره اما بس که تو لباس دخترونه ناز میشه و مامیخوایم بخوریمش خودشم دوست داره تنش کنیم.
مامان مبينا
7 شهریور 92 18:40
من كامنت گذاشتم ولي نمي دونم ميرسه يا نه چون اينترنتم از گوشيه سرعتش كمه و قاطي پاتيه .


مرسی همه رسیدن.ممنون ازت گلم.
مامان مبينا
7 شهریور 92 18:45
ماشالا چه نازي عزيزم
ولي ماماني
من پسرم خوش تيپم تازشم با لباس پسرونه و عينك آفتابي اييييييييينقده خوشتيپم
چرا لباس دخترونه تنم مي كني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسی گلم،پسر باشه خوشتیپتره اما خودش دوست داره لباس دخترونه تنش کنیم!
مامان مبينا
7 شهریور 92 18:46
براش اسپند دود كن ماماني


چشم حتما عزیزم.
مامان آروین
7 شهریور 92 23:49
اییی جانم
عزیزم چه خانومی شدید شما ؟....
چه تل هم بهش اومده . قربون پسر گلم که اینقده نانازه مامانی از طرفم حتما حتما یه ماچ اونهم گنده باشه مرسییییییی


مرسی گلم.لطف دارین.چشم حتما مامانی!
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
12 شهریور 92 3:50
الهی خاله فدات شم از هر چی دختر هم خوشگل تر شدی که
فرشته کوچولو میبوسمت


مرسییی خاله لطف دارین!
آیسان مامان ماهان
12 شهریور 92 11:04
برا مامان و رهام که بجنبن و پست بزارن


مرسی عزیزم آره این بار دیر شدوقت نکردم،به همین زودی میزارم.
فرشته مامان نیایش
12 شهریور 92 17:29
ماشالله به رهام جون خوشگل. عزیزم خدا خودش خوب می دونسته که اگه پسر باشی خوشگل تری... خیلی با عینک خوشتیپ شدی گل پسر. بوس برای رهام خان. راستی چرا یه چند وقتیه پست جدیدی ندارید؟؟؟


مرسی.لطف دارین خاله!اصلا وقت نکردم،معذرت!
مامان آناهیتا
21 شهریور 92 10:41
چقدر عکس های دخترتونش خوشگلن نمیشه فمید دختره یا پسر عزیزم


مرسی.آره لباس دخترونه که تنش میکنم یه وقتایی میگم کاش دختربود!بس که خوردنی میشه جیگرم...
مامان بردیا شیطون
21 شهریور 92 12:14
اولش عکس رو دیدم گفتم چه خواهر خوشگلی داری نگو خودت بودی قربونت برم
ماشالا....


جدی؟چه باهال!!مرسیییی
مامان آروین
21 شهریور 92 14:13
عزیزم با اجازه لینکتون کردیم خوش حال میشیم شما هم مارو دوست خودتون بدونید .
ل پسری رو از طرفمون ببوسید


مرسی عزیزم منم باافتخار لینکتون میکنم،جزو بهترین دوستان مایین!!!